torsdag 27 november 2008

Snart klar!








Jobbat med tavlorna till Avtrycks utställning 13-23 dec. Jag monterar upp dem på spånskiva med limpistol och ska slå i någon form av hänganordning också.









Sydde lite på min nya symaskin också. Jag sydde små doftpåsar av linnetyg och fyllde dem med det allra godaste väldoftande te jag någonsin stuckit ner näsan i. Det doftar mjukglass med smak av pistage... Vi tänkte ha en mini-julmarknad på gården, framför lolkalen som vi har vernissaget i. Mina bidrag till julmarknad är mor Ingas mjuka pepparkaka, stickade vantar och sjalar samt små doftpåsar.




6 kommentarer:

Tomtan sa...

Snygga tavlor! Med viktiga budskap! FIKAPAUS!!!! ;-)

Tomtan sa...

Hoppas du förstod att jag är en "KaffeMaja"!

Anonym sa...

Dom är ju hur häftiga som helst!! Vart ska dom ta vägen sen när dom är utställda?

Pernilla sa...

Fina tavlor. Var är utställningen?

Sussry sa...

Så snygga saker!
Passar på att önska dig lycka till med utställningen!

Hanna sa...

Hej!
Trillade in på din blogg. Vilka otroligt snygga tavlor.. Lycka till på utställningen.