fredag 28 september 2012

Septembers ask




Jag har köpt min lycka för pengar, för mig fanns ej annan lycka att få... för att travestera en mycket känd poet. Men på riktigt, för 329 balubas får jag en ask i månaden, hemlevererad med postbilen, med lukta-gott-och-må-bra-produkter i fin-förpackningar i tre månader. Fint förpackad, med svart silkespapper, svart sidenband och svart krus.

Produkterna är:
  • en handkräm med roligt namn Cow shed
  • ett läppbalsam (det står att det går att använda till händer och torr hud också. Jag ska be att få återkomma med vad jag tycker om det. Ofta blir det på tok för fett, att ha balsam på händer)
  • en scrub med synnerligen rolig uppmaning att skrubba kroppen. Man ska se det som motsvarigheten till en grovrengöring av golvet.
  •  en dagkräm
  • en tvål
Skrubben har jag tittat på innan, på Kicks. Deras tuber och flaskor har så fina färger och roliga uppmaningar. De andra produkterna är nya för mig. Perfekta gåvor, tänker jag också. 

Inga kommentarer: