måndag 6 juli 2015

CPH

Vi träffades på Köpenhamns flygplats, midsommardagen 20 juni kl 04.44. Km hade kört mig till malmö och jag tog tåget över. C hade åkt ner redan på fredag kväll och sovit på flygplatsen. Jag hade min resklänning på mig, sprillans ny, svart kräppad bomull och jeansjacka. Resväskan rullade! C hade redan loggat in oss och nu skulle vi bara till bagage drop och bli av med Cstora väska. Det tog oss över en timme! Vi fick stå i EN OÄNDLIG KÖ MED MASSA MÄNNISKOR för att lämna väskan i ett bagage drop.Hur tänkte Norweigan där?! J¤kla tur att vi var så tidigt ute för sen var det bara security och därefter till gaten.

2 kommentarer:

Clipping path service sa...

Nice article as well as whole site.Thanks for sharing.

clippping solutions sa...


Very helpful information!Thank you so much for the detailed article
Ghost Mannequin services