lördag 7 januari 2012

En julklapp som realiseras längre fram i vår - och då menar jag sätts i verket, inte är till salu för ett billigare pris.


KM fick en julklapp som kan utnyttjas längre fram i vår: en resa på Göta Kanal. Helt skamlöst bekänner jag att det är jag som vill åka på Göta Kanal för jag blev så väldigt förtjust när klassen och jag tittade på film om Sverige, under temat i höstas. Trippen är en dagsutflykt och jag tänkte att vi kan ju kombinera det med en eller två hotellnätter. OM det nu blir mig som KM väljer som ressällskap. Det kan ju finnas risk för att han vill hoja upp till Linköping och åka trippen med en kompis. Jag hojar inte. Inte ens för en tripp på Göta Kanal.

1 kommentar:

Sunna sa...

gjorde den resan i somras, helt ok men hade större förväntningar tror jag, däremot var allt runt omkring över förväntan, längs vägen finns det en massa museum, musteri och östergötlands ullspinneri... det blev dyrt...