söndag 30 november 2008

Hej Lotta



Tävlingen om Julboken 2008 är nu avslutad. 17.00 drogs vinnaren och det blev Lotta som vann. GRATTIS! För formens skull redovisas här utlottningsproceduren: Mina män i huset, tre st valde varsitt nummer mellan 1-66. Jag delade summan av numrena med tre och fick fram ett nummer som jag sedan kollade av mot kommentarerna. Nog om det formella; Det är jättekul att ha en utlottning på bloggen, så många nya bloggar som jag har läst! Jag kommer garanterat att ha fler så håll utkik.




I helgen har vi varit i Göteborg och hälsat på goda vänner. Lördagen tillbringade vi på Lisebergs julmarknad. Trots ösregnet var det god julstämning och vi drack varm choklad, kikade i bodarna och handlade lite julklappar. Jag önskar er alla en god första advent.



5 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Grattis till vinnare - så glad hon måste bli!
Tack för tävlingen och ha det gott =)

Anonym sa...

Grattis till vinnaren. Jag får väl beställa boken själv. ;) Ha en bra dag.

Samtal från min trädgård sa...

Vad kul med tävlingar, men jag hinner ju aldrig delta, måste skärpa mig! Såg att du hade stickat en barksjal. Vart kan jag köpa mönstret eller heter den egentligen något annat?

Tomtan sa...

Grattis till vinnaren! Mysit med julmarknas, ska nog titta in på Jamtli till helgen som besökare iår.

Lotta sa...

Hej, och tack så mycket för vinsten. Har fått den med posten idag. Tycker det är så himla roligt att upptäcka paket i brevlådan:) Det håller mig leende och glad hela dagen. Tack.
kram Lotta