onsdag 3 december 2008

Julegave



Sötaste små tomtar, de liknar nästan på pricken min KM, speciellt den i mitten, hihi. De finns att vinna här. Tomtarna passar ju bra nu när Skåne är täckt med snö Rubrikerna i morgondagens tidningar kommer att vara Snökaos på Skånes vägar. Usch och fy för olyckor!

Idag var jag och inhandlade julklapp till Stickameras julklappsbyte. Två nystan garn och ett par stickor och så lade jag ner en liten doftpåse också. Imorgon färdas paketet till Upplands-Väsby och förhoppningsvis blir det väl mottaget.

1 kommentar:

Karin sa...

Hej på dig! Fick ett brev på posten som jag hämtade ut efter jobbet idag och där i var så fina saker. Jag kunde ju inte hålla mig från att öppna det så klart! TACK så hemskt mycket och stora julkramar tillbaka. Halsduken på min blogg är gjort i samma garn som du skickade och jag gillar det skarpt! Den här gången ska jag dock göra nåt åt mig själv, för färgerna på garnet är pefekta åt mig. Vad är det som luktar så gott i den lilla påsen? Är det de som du skrivit om i din blogg? Det var så roligt att få ditt paket... Kramar från Karin i Upplands Väsby