söndag 21 december 2008

Tomtehjälp



Nu kan jag inte hålla mig längre! 23.45 slängde jag in en spontan beställning på Harmony Wood stickor (ja, jag vet att de har bytt namn och jag läste det nya namnet för en minut sedan) härifrån. Mycket stickor för pengarna...

Utställningen plockas ner på tisdag och vi har fått mycket positiv uppmärksamhet. Idag när jag satt vakt bl a var en dam inne idag och tittade på mina tavlor. Hon frågade om jag hade något kort (visitkort is the shit, det ska man ha i detta game) men jag fick ju hänvisa till min blogg. Hon är journalist och skriver reportage i bl a Lantliv. Hon hade precis skrivit ihop ett reportage om sovrum och sa att en av mina tavlor hade passat perfekt på väggen bakom en säng. Damen var ständigt på jakt efter ny rekvisita.

2 kommentarer:

Tomtan sa...

Lägg ut länken så man får se.... Grattis!!!

miaring sa...

HADE, kära tvånystan, journalisten sa att mina tavlor HADE passat bakom sängen i ett reportage (såsom " de hade passat bra om jag hade haft tillgång till dem just då")
tack för din goda tanke!