onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Nytt år i antågande - det betyer summering av det gångna året och för mig har det helt klart varit ett BLOGGÅR. 13 januari gjorde jag mitt första inlägg och sedan dess har det blivit över trehundra. Det roligaste med blogg är KOMMENTARERNA - som tur är, har jag endast fått snälla, rara och peppande kommentarer (snuskhumrarna kanske inte frekventerar handarbetsbloggarna) Så tack alla som läser och extra guldstjärna till de som kommenterar. Det har också varit året för de ISLÄNDSKA SJALARNA (Merete - du visste vad du gjorde!) fem stycken har det blivit hitintills. De är så roliga att sticka! UTSTÄLLNINGEN i Sölvesborg nu i december var också en av höjdpunkterna. Mina stickade och broderade tavlor fick så mycket beröm och uppmärksamhet - det smakar mera.

Säkert mycket mer kul som hänt under året men just nu kommer jag bara ihåg en bråkdel. I alla fall ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla. Vi hörs igen nästa år - då avslutas också utlottningen av sjalnålarna/broscherna.

4 kommentarer:

Merete sa...

Der skal også lyde et godt nytår til dig og din familie. Det er rigtig dejligt, at du har kunnet bruge opskriften på det islandske sjal
Merete

Veronica Tingvall sa...

Gott nytt år till dig med. Hoppas du får en jättefin kväll. Kram/veronica

Tomtan sa...

Gott Nytt År!!!!

Anonym sa...

Gott Nytt År !!!!!!!!!!!