torsdag 1 januari 2009

katt-fnatt

God fortsättning på er. Nyårsafton firades inne i staden med god mat och gott sällskap. Det bjöds på ett alldeles förträffligt sillbord som förrätt; lax, räkor, fyra sorters sill, janssons frestelse (enligt min mening behövs det bara den rätten) wasabisås, gott bröd... Vi åt oss helt nöjda och glada så varmrätten fick stå över till idag.
Utlottningen av brosch/sjal-nål är klar! Eftersom jag är ensam hemma fick lill-katten hjälpa mig enligt följande:
Och på den lapp som Allan satte tänderna i, stod det:
BRITTIRENE! Grattis, grattis. Nu har jag en hel hög med sjalnålar i olika färger så du kan få välja helt själv vilken du vill ha. Maila mig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag märker att jag får ta och snacka med din katt, eller så kunde jag skickat en burk tonfisk i julklapp kanske ;) Är dom som blir över till salu? Jag är toksugen!

Anonym sa...

Den grå som är längst ner till vänster på den stora bilden på tävlingsinlägget är jag lite kär i, så nåt i den stilen kanske?

Anonym sa...

I like jättemycket :) Hur logistikar vi och vart betalar jag?

Anonym sa...

Grattis BrittIrene!! Nästa gång ska jag också ta ett snack med katten!

Tomtan sa...

Visste inte att man skulle ha "fjäskat" för katten *ler* Grattis Brittirene!

Britt sa...

Tack för vinsten.Jag gillar katter och det visste säkert ALLAN.