måndag 26 januari 2009

Vilse i pannkakan

Ser ni vem det är som står och stickar samtidigt som hon längtar ut? Det är ju jag! Min kära vän V är så makalöst duktig med nål och tråd och har skapat varsin lycka till oss i bildgruppen. Min har små söta mamelucker under kjorteln och raggsockar på fötterna. Det slår långkallingar, det!

Över till Moralen: jag har allvarliga planer på att hoppa av en kurs som jag påbörjade i höstas. Problemet är att jag hoppade av en kurs, som jag påbörjade i våras, också. Tyder det på moraliskt förfall? Jag har aldrig hoppat av en kurs innan, i min barndoms uppfostran ingick " har man tagit f-n i båten, ror man honom i land" Jag känner mig vilsen...

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Hoppa av! Känns det inte bra så gör det inte. Jag hoppade av en kurs för ett tag efter mycket ångest och samvetskval men det ledde till att jag istället gick den bästa kursen jag har gått på min utbildning.

Kram/Veronica

Eva i Halmstad sa...

Så underbart söt hon är och visst är mamelucker bra och söta.
Ha de gott.
Eva