lördag 17 januari 2009

Har du läst beskrivningen?

Nu har jag invigt mina Harmony Woods stickor (jag vet, de heter något annat nu) och de är verkligen trevliga att sticka med. Mjukt trä att hålla i samtidigt som de är hårda och vassa i toppen, precis som jag vill ha det. Men jag vet inte om det är mitt sticksätt eller om det är stickorna; de gängar ju ut sig ! Flera gånger behövde jag spänna fast stickan vid kabeln igen. Uppför sig era också så?

Uppdaterat en minut efter: spänna fast kabeln med nyckeln vid stickan?? Jahaa, är det så det fungerar?

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jag har också problem med det och jag fattar inte hur nycklarna funkar... men nu visade min sambo mig..:-) Tänk att jag inte kunde tänka ut det själv.
Kram/Veronica

Anonym sa...

Invig mig för jag har samma problem .Fattar inte nycklens funktion och någon beskrivning fanns inte medeller???

Veronica Tingvall sa...

Bente: Man använder nyckeln för att få lite mer kraft när man sätter dit (snurrar dit) stickorna. På så sätt sitter de jättebra, det behövs liksom bara det där extra snurret.

lycka till!