fredag 9 januari 2009

Telia-behöver ni fler?


Känner mig som en idiot idag. Jag har hånskrattat åt Teliareklamen, när tönt-pappan och sonen sitter i godan ro och äter frukost "men det känns som om något fattas" under det att klasskamraterna sitter på uppropet i skolan. Vilken idiot, va! De finns i verkliga livet, tro mig. I eftermiddag fick jag mail från yngste sonens klassföreståndare att han inte var på plats igår. Nä, han var inte på den plats han skulle vara utan han sov vidare i godan ro eftersom mamma och pappa sagt att han inte börjar förrän på måndag 12 jan. Idiotföräldrar och sonens obefintliga motivation till att gå i skolan är ingen bra kombination. Så här använder jag sjalnålen ibland

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skratt ! så det kan bli !!!!

Tomtan sa...

Ja, lät som något jag skulle kunna göra *ler*

Anonym sa...

ovenceHa, ha. Kul att du bjuder på det!
Huvudsaken att killen sov gott!

monke