måndag 12 januari 2009

Audi six points


Besiktigade bilen idag och sluträkningen blev AUDI SIX POINTS! Besiktningsmannen visade mig så pedagogiskt var det felade på bilen så att jag kunde svara rätt på förhöret, hemma vid köksbordet: "Men var det färdbromsen de menade eller var det handbromsen?" och "Var pekade han när han sa det, då?" Gamla bilar har sin charm precis som KM`n.

Hörrni, får ni era bloggräknare att fungera? Min lade av vid nyår och nu är det som förgjort att få till en ny på bloggen. Är de kanske tidsbestämda?

7 kommentarer:

Mikaela sa...

Jag hade inte lagt märke till det tidigare, men inte heller min räknare fungerar! Måste se om den kanske måste uppdateras som du sa...

Veronica Tingvall sa...

Jag använder en från cybertools.se och den funkar fortfarande.
hoppas du har en fin kväll
Kram/Veronica

Anonym sa...

Sex poäng! Det var inte dåligt :)

Pärlmudden sa...

Jag använder en gratisräknare från susnet.se. Den har funkat felfritt hela tiden.
Ha en bra dag

Anonym sa...

klart att audin fick six points*ler* jag har en oxå.

Astrid sa...

Hej igen!
Nu har jag lagt in foto på sockgarnerna.
Helt i min smak!
Min bil plockar förmodligen poäng nästa vecka.:o)
Du är inte ensam, om nu det kan vara nån tröst.

Astrid sa...

Innehåll: Cash Sock och Strong one, Gepard..
Step.. Opal(Harry Potter).. Fortissima socka Mexico Color (2 varianter)..Aruacanía (2 varianter)
Ingen etikett på den rostbruna/grå härvan (Men den tyckte jag bäst om)
Man kan förmodligen hitta garnerna på deras hemsida (garnharvan) och kolla priserna om man vill.