torsdag 6 oktober 2011

Äntligen torsdag och bokpaket!

Tjohooo, lyckans dag idag. Bokpaketet har anlänt och innehållet är strålande roligt:
  • Räcker det om jag älskar dig, av Katarina von Bredow
  • torkad frukt
  • sötaste lilla marmeladburken och dito röda snörnystan
  • recept på mjuk pepparkaka,
  • ett kort med klara instruktioner vad jag ska göra med
  • våtservetterna som doftar jordgubb.
Boken ser jag fram mot att läsa. Jag har inte läst något av henne innan. Som utav en händelse läste jag en bokrecension av Katarina von Bredows nya roman och blev sugen på att läsa den. Nu kan jag ju börja med denna.

Nu ska jag ge mig ut och leta efter den hemliga bokvännen. Jag har rätt så stora chanser att hitta henne, tror jag. TACK ärliga kvinnliga påve!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du gillade det. Och att du hittade mig./Din bokvän

Josefin sa...

Vilka söta cupcakeservetter! Fantastiska!

Maud/En bok om dagen sa...

Alltså, cupcakeservetter. Jag skulle behöva dem ganska ofta, känner jag på mig! ;-)