onsdag 7 mars 2012

Survey


Ska ni se kvällens avsnitt av Game of Thrones?

4 kommentarer:

Blenda sa...

Nej, ska inte se den, jag har köpt boken istället! (eller i alla fall första) :-D

Ha det gott /Blenda

Pernilla sa...

Jag har sett de 2 första avsnitten så jag får väl fortsätta. Helt okej tycker jag.

miaring sa...

Blenda: jag läste första delen, Järntronen innan jag såg serien och det ångrar jag! Läsupplevelsen stördes av alla dessa namn på vasaller, sers, lorder, allierade, forna fiender, döda och levande i dåtid och nutid. Namnen radas och staplas på varandra och jag blev helt matt, lite som att läsa Sagan om ringen och därefter se filmen. -Jaha, var det så det hängde ihop, tänkte jag många gånger. Men det är jag , det.
Pernilla: då "ses" vi ikväll framför teven, hihi

miaring sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.