fredag 9 maj 2008

Taa-daa

Inlägg nummer 100! Jag startade den här bloggen för att kunna vara med på Hemlis 3 ( tror jag att det var, det kan inte ha varit hemlis 2, väl...) och inlägg nummer 100 handlar om just om: Hemlis 4! Jag funderade verkligen på om jag skulle gå med, om jag hade energi och ork, att hitta på nya paket. Jag kom fram till: ja, det har jag! Det finns så otroligt mycket roligt man kan stoppa i paketet och stickning utvecklas ju hela tiden med nya mönster, nya böcker, spännande garner som man dyker på, fina stickor att sticka med.... Sen är det så roligt att ha kontakt med sin Hemliskompis även efter Hemlistiden har gått ut. Så dags för ett varv till och

2 kommentarer:

Merete sa...

JEg har også tilmeldt mig Hemlis 4. Jeg synes det er en hyggelige møde, at lærer ny mennesker at kende.

Merete

Tomtan sa...

Funderar åxå på att gå med... Men har inte tagit tag i det än! //E