fredag 31 oktober 2008

Listor

Snart är semesterveckan slut och det har varit en sån bra vecka. Lagom mix av saker-fixade-hemma och träffa kompisar. Jag hade många roliga saker att göra och följande lista är de saker som jag har gjort:
  • besök i konsthallen i Karlshamn och workshop hos M
  • tapetserat hallen klart
  • påbörja arbetet med äldste sonens rum-tapetsera snedväggar 4 m från golv till tak
  • STÄDA och röja undan
  • besöka Agda Holst-utställningen
  • fika ihop med bästa kompisen J som jag inte träffat på sorgligt länge
  • påbörja mina tavlor till utställningen

Nu har jag bara kvar:

  • skriva ett paper på Agda Holst-utställningen
  • måla klart min tavla till målarkursen, uppgift 2
  • sticka klart frissans vante nr 2
  • montera färdig-broderade tavlor till utställningen

Inga kommentarer: