måndag 4 maj 2009

Slarv-armband

Det var många timmar att spendera i bussen, upp till Stockholm. Lät jag dem gå till spillo? Nä. Jag satt med min lilla sy-väska och drällde ner hela sätet med små, små trådbitar, garnrester och tygremsor. Mina medresenärer var så söta och plockade upp knappar som jag tappat. resultat blev två nya armband. Varning dock för att sy när belysningen är för dålig och tröttheten satt in. Snett och vingt kan det då bli, så att det bruna, nyss påbörjade får jag riva upp igen.

2 kommentarer:

Call design sa...

Tycker de blev så läckra, och att du klarade av att göra dem på en buss också, verkligen imponerad!

Din hemliga bokvän sa...

Tycker det var väldigt fina armband!

Jag vill bara förvarna, men det finns risk att månadens pocket och trix-paket kan bli lite sent. Men det kommer, var så säker!