måndag 6 september 2010

Äta framför TV:n

En del människor kanske äter kvällsmat vid sitt köksbord. Det gör vi också ibland.
Men varför inte utnyttja köksbordets fulla potential och använda det som arbetsbänk? Ikväll fick vi äta falukorv och pasta framför TV:n. Det avskyr jag i vanliga fall. Ja, inte att äta falukorv och pasta men att äta framför TV:n. Icke!! Men vill man ha en byrå med nio lådor - tänk, allt som kan rymmas i dem!! så får man allt, tulla på principerna.


Min KM arbetsuniform. Silkeskalsingar och en sunk t-shirt. Då kommer han till sin fulla rätt.



Taaaa-daaaa!! Nu vill jag bara sätta upp den på fyra höga ben så att jag kan förvara lådor under också. Och symaskinerna, t ex. När jag skriver "jag" i byggnadssammanhang ooch konstruktioner; läs KM

1 kommentar:

Sunna sa...

vilken underbar byrå, den kommer rymma massor av garn