söndag 21 november 2010

Önskar mig ett....


Om någon person läser detta som tänkt ge mig julklapp, så önskar jag mig hett ett sittunderlag. Gärna i lammskinn, sånt grått krylligt lammskinn. Jag har börjat frysa om baken (i takt med att den har blivit större och större, hehe) och har blivit ovän med de flesta trästolar här hemma. De är alldeles för kalla att sitta på. Min brorsdotter förärade mig förra julen med ett sytt underlag, jättefint och det flyttas nu runt, från matbord-stolar, till datorstolen till matbordsstolen igen. Kanske jag skulle sy mig några sittunderlag?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej! Såg på Elins blogg att du också är avundsjuk på hennes brodericafé! Var i Skåne bor du? Kanske kan vi få ihop något här också, jag har en yllebroderande väninna och vi har tänkt ha en broderiträff, skulle vara trevligt att få ihop fler brodöser! Vi bor i Lund, hör gärna av dig på min blogg om du är intresserad!

(Förresten, jag fick faktiskt ett lammskinn i julklapp förra året, av en generös svärmor från Gotland, och jag älskar mitt lilla lamm i soffan...)

Sunna sa...

känner igen din tanke, kan det vara ett ålderstecken?? nej va