onsdag 18 mars 2009

sitter i klistret?



Går lukten av Karlssons Klister ur? Jag har suttit och sytt små påsar i linnetyg som jag ska fylla med Ett litet leende och Kärlekshopp - ett frukt-te som doftar något å det ljuvligaste. För att ytterligare höja värdet på doftpåsarna dekorerar jag dem med allehanda spets och pärlor. Pärlorna har jag sytt fast, one by one tills jag kom på att jag kunde klutta fast en klick Karlssons klister och hälla på pärlorna. Jo visst. Men går den doften ur tyget eller kommer doftpåsarna att lukta Ett litet leende och Kärlekshopp blandat med Karlssons klister? Ska jag rentav satsa på att några påsar ska dofta klister? En kompis till mig, är tokig i lukten av cykeldäck...



2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Japp det garnet är det.
Har tyvärr ingen anig om klisterlukt. Låter som fina påsar i alla fall.

Kram/Veronica

Anonym sa...

Det är lustigt vad man kan tycka om för lukter, jag tycker om doften från mina barn, jag kan ligga och snusa på dom hur länge som helst...

Ha det gott