söndag 22 mars 2009

Sunday, bloody Sunday...




Det ilskna har hållt i sig till idag också; vet inte riktigt vad som är på gång. Jag känner mig stressad och irriterad, ungefär som när man har skav någonstans och inte märker det med en gång, utan går länge och maler på något oidentifierat. För att inte driva min KM till vansinne så har jag försökt hålla mig sysselsatt med annat än att driva honom till vansinne. Det resulterade i:








  • doftpåsar




  • stickade rektanglar som ska tovas och bli underlag till broderier




  • början till en ny sjal till London




  • och så några varv på den isländska sjalen från Knitting Daily.

Jag vågar inte tänka på hur vårt förhållande hade sett ut om jag inte hade haft handarbetet?? Något för Lars Norén och Ingmar Bergman att tänka på, lite luffarslöjd eller fasta maskor gör gott!

1 kommentar:

Sunna sa...

Du har ju helt rätt, våra män borde lögga mer pengar på garn åt oss för då blir vi gladare och lyckligare