måndag 23 mars 2009

Slubbgarn


Här hittar man vad slubbgarn är för något! Nätet är FANTASTISKT!

7 kommentarer:

Märta sa...

Hej! Jag har nu funderat ut hur jag ska använda det fina garnet jag vann utav dig. Ska virka mig en sjal så nu ska garnet nystas upp och jag ska ta fram mina virknålar. Visar sedan resultatet på min blogg. Det var ett tag sedan jag gjorde något till mig själv. Har mest varit babykläder till barnbarnen som jag har stickat. Många tack från Märta

Anonym sa...

Spännande att läsa och lära sig nya saker. Jag håller på att finurla ut vad du ska få läsa i april. En fråga: Brukar du läsa något speciellt på påsken? Du läser ju inga deckare så det blir ingen "påskekrim" vad jag förstår, men du kanske har nåt annat tema över påsken?

miaring sa...

Hej kära hemliga bokvän, trevligt att höra från dig. Jag har inte hunnit börja på Twilight än - såg filmtrailern till Harry Potter och halvblodsprinsen och fick ett trängande behov att läsa om den. Hmmm, vad skulle man kunna tänka sig som påskläsning? Något av Neil Gaiman kanske?? Vad ska du läsa i påsk??

Tomtan sa...

Nä... Det är 6.... tror jag....

Anonym sa...

Jag är ju en deckarfantast (läser annat också), så jag kommer nog att lägga en hel del kriminalromaner i påskpackningen. De går ju så fort att läsa så man kan hinna med ett par stycken när man är långledig.
Jag har faktiskt redan införskaffat bok för ditt nästa paket, ville bara kolla så jag inte var helt fel ute :-)

miaring sa...

Hemliga bokvän: svarade jag rätt??

Anonym sa...

Hihi, påskägget får allt bli en överraskning!