torsdag 25 juli 2013

En liten utvärdering

Tut mir leid, nu har jag sagt adjö till mina sprakresevänner. Det har varit sa enormt kul att vara här, tva veckor har bara flugit iväg! Inte en sekund har jag angrat mig och jag tror att det beror pa
  • resesällskapet - C är en toppentjej att resa med. Lättsam, ser saker och ting ur ett positivt perspektiv, är lika beroende av regelbundet mat-intag som jag, snarkar inte...
  • rätt niva pa ambitionerna - jag fick fragan om jag ville ga i en annan klass med högre tempo och som var tva veckor föremig men jag tackade nej. Jag behöver grunderna och behöver ta det i min takt.jag vill ocksa ha roligt. det är ju trots allt en semester-resa.
  • kurskamrater - nyfikna, roliga, energiska, väldigt unga människor, lätta att fa kontakt med, pratar med alla
  • maten - redig husmanskost, surkal, fläsklägg, korv, öl men ocksa enormt mycket snabbmat. Inte bara de internationella kedjorna utan tyska bagerier och slakterier. Man behöver inte ga hungrig manga minuter.
Grüss gott!

Inga kommentarer: