fredag 9 oktober 2009

Bird and cookie





Nu kan jag bjuda på kaffekalas och ha kakorna kvar efteråt, hihi. Tack kära A, dina virkade alster är söta som socker och jag blev så glad! Att sticka vantar i lime och petrol raggsocksgarn är också kul. På söndag ska jag sitta hela dagen och brodera grannlåtsfåglar. V, M och jag såg broderade fåglar på en av våra turneér och blev helt förstummade. Som utav en händelse fanns det en kurs i just grannlåtsfåglar hos Hemslöjden, som vi raskt anmälde oss till. Tjohooo!

2 kommentarer:

metamorphosis sa...

Gillade färgkombon med lime/petrol - och det där med broderade fåglar lät ju fantastiskt spännande!

Hoppas vi får se smakprov på det senare?

Bm HD sa...

Åh, jag vill också ha vantar i lime och petrol!!! Jisses, vad läckra!!! uff... ... ... dregel, dregel... ;)
Må så grankott...