torsdag 25 februari 2010

Egen hand

Var trött i tisdags så det blev ingen vattengympa då. Tänkte ta igen det idag eftersom det finns ett eftermiddagspass på torsdagar. Jag hade en svag röst i bakhuvudet att det är ju sportlov så det kanske inte är någon gympa då.... Mycket riktigt, hade den svaga rösten rätt; när det är lov är torsdagsgympan inställd. Gav jag upp och körde hem? Nej, kära du; uppladdning i bastun, 45 minuters slät simning och därefter 15 minuters gympa på fri hand. Mådde som en tok när jag körde hem. Heja mig.


Fotoalbumet gav mersmak. Jag tror att jag ska göra ett till... Det är roligt när man har fina papper och bra dubbelhäftande tejp. Den enda tejp som fanns hemma, när jag var liten var frystejp. Ni vet , sådan beige bred tejp. Hur snygga blev de inslagna paketen med en sådan klutt på var sida? Och när man skulle klä skolböckerna, då?? bild härifrån

Inga kommentarer: