onsdag 24 februari 2010

Klipp och klistra


Idag har jag haft världens bästa J och F på besök och vi klippte, klistrade, tejpade och rev ihop ett fotoalbum. Jag hade halvfabrikatet hemma; papper, dubbelhäftande tejp, pappersblommor och pärmsidor. Hej och hå, vad det gick och mitt upp i allt pysslande, kom vi på att vi behövde ju fika också. Allt var framme över hela köksbordet - härligt att pyssla så. Fotoalbumet är inte riktigt klart än eftersom vi inte hade alla bilder på J och F´s farmor hemma än. Deras farmor var nämligen min mamma
så vi ärade hela eftermiddagen till hennes minne. Och så kommer fotoalbumet att bli världsfint också...

1 kommentar:

Mia sa...

Det blir säkert fina foto/ minnesalbum efter din mamma. Kul idé med återanvändning av vaxdukar också. Det blir ju nästan lite som när man plastade in skolböckerna..jag spiller kanske inte så mycket färg, men kaffe...