måndag 26 april 2010

Seven sins

Tack kära Medea för awarden. Det var nog precis det jag behövde för att vända formkurvan sakta upp igen. En award och så lönen imorgon, gör susen för humöret.



I awarden ingår att man ska ge den vidare till sju bloggare samt berätta sju saker om sig själv. Jag uppfyller dock endast ett av kraven; att berätta sju saker om mig själv:




  1. gillar korv i alla former, prickig korv, grillkorv, hotdogs, knaprig knackwurst. Mina vegetariska kompisar tycker att jag är en abomination men jag tycker korv är grejen.


  2. kan inte dyka. Försökt lära mig men efter några rejäla magplask så lät jag mig slippa.


  3. löjligt stolt över mitt resultat på högskoleprovet 1.7.


  4. föredrar att skriva med blyerts framför bläckpenna


  5. älskar allt som har med prickar att göra. Har gått från ränder till prickar


  6. går hellre upp tidigt på morgonen än är uppe sent på kvällen


  7. är helt oförmögen att slänga mat, ALLT måste ätas upp.


Jag låter vem som helst plocka åt sig awarden. Om någon blir sur eller muttrar över att du har tagit den, så svara bara, att jag sa att det var OK.

Inga kommentarer: