fredag 16 juli 2010

Efter fördelsedagen kommer paketen


Vi har ett så bra system för mina födelsedagspresenter, KM och jag. Jag klickar hem vad jag vill ha i bokväg och filmväg, exempelvis från cd-on och så blir jag så glatt överraskad när de kommer på posten och så betalar KM det i den månatliga skörden av räkningar. Det är så kul att få beställa (nästan) precis vad man vill ha. Den fortsatta läs-sommaren är räddad. Precis plöjt igenom böckerna i sommarbytet; Pretties och Primtalens ensamhet.

5 kommentarer:

Renée sa...

Önskar jag kunde läsa... Gick in i den berömda väggen 2002 och sedan dess har det bara gått att läsa typ en bok i halvåret om ens det... Innan läste jag jämt! Numera stickar jag istället, det kräver inte lika mycket av hjärnan ;-)
Snäll man du har som betalar det du har beställt! Paket är ju alltid kul att få även om man har beställt det själv.
Ha det bäst!

Blenda sa...

Hej, vilket jättebra present-system! Ska fundera på att kopiera det!

Apropå Uglies och Pretties osv, vad gillar de dem? Jag tror jag ska läsa om dem nu snart, jag gillade dem skarpt.

Har just läst ut andra delen av Hungerspelen (Catching Fire), och det var nästan jobbigt för jag hade så hög adrenalinnivå hela tiden... Mycket bra bok/böcker i alla fall, rekommenderas! Jag väntar på tredje delen nu, den kommer ut i augusti...

Och förresten, grattis i efterskott! :-D /Blenda

Amy sa...

Det systemet kör vi också ibland. I år ska jag lägga ut en liten lista på bloggen på böcker jag vill ha....å så hinta älsklingen att läsa den. ;-)
Han kan ju inte ha det lätt varje år. ;-)

Amy sa...

Glömde ju: grattis i efterskott!! 25 var det, va?? :D

Caroline sa...

Haha vad tokigt att du tävlat på fel håll =p Men nu har du hittat rätt iaf! Två lotter till dig och lycka till =)