fredag 2 juli 2010

Sommarbokpaket

Ett riktigt härligt sommarpaket fick jag, av en trevlig person i Skarpnäck.
Böckerna som ramlade ut, är Pretties av Scott Westerfield och Primtalens hemlighet av Paolo Giordano. (Ingen fara, bokvän i Skarpnäck, jag har inte köpt Pretties, däremot lånade jag den på biblioteket om utifall att... Men nu kan jag ju läsa mitt alldeles egna exemplar.) Vidare innehöll paketet ett gulligt kort, riktiga sommarservetter, tändstickor i vacker sommarask, fyra härligt gula flytljus och så den vackraste handduk till sommarbaket. Helt perfekt, tack så jättemycket, bokvännen. Jag vet
ju att du bor i Skarpnäck men var hittar jag dig på nätet??










1 kommentar:

Marie//Tekla Maräng sa...

Tack för att du inte hade köpt Pretties än. Det är väl kanske inte så noga med hemligheten vem jag är längre...
Kram.