onsdag 2 juli 2008

Bytesgarn



Jag stoppade ner handen i mitt stickarkiv och fick upp dessa fyra garner som jag gärna byter. De gör mig inte olycklig på något sätt men de förtjänar ett bättre öde än att få liggsår i min stickkorg. Överst ligger

Mohair Lux från Idéna

rött-gult-orange Eko från Ateljé Huskroken

sen kommer en härva Alp Premier från Feza

och ett nystan ljusgrå mohair med olikfärgade små pluttar- tyvärr finns inte banderollen kvar (slarvigt Mia!) Någon som har något roligt att byta med? Det går bra att byta varje nystan för sig eller alla fyra på ett bräde. Jag vill väldigt gärna byta till mig lingarn i alla tjocklekar och kulörer och det behöver INTE vara hela nystan eller härvor.

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vilken bra idé att byta garn!
Jag skulle vara intresserad av det röd-gul-orange Eko från Ateljé Huskroken och en härva Alp Premier från Feza.
Men jag har nog inget lingarn... Jag får kolla i mina garnsamlingar, vad jag kan erbjuda!

Anonym sa...

Hej, kolla min kommentar på min sida angående byte av lingarn...