måndag 6 april 2009

Lingarn och trälim







Nu börjar det dra ihop sig inför utställningen och visst pirrar det lite i magen! Vädret är ju helt underbart och förhoppningsvis åker många på konstrundan. Det kan väl vara en bra anledning till att pausa från att kratta i trägården!Armbanden blev bra, kan jag meddela. Lingarn tål trälimsbehandlingen bra och de blev lagom stora.
All denna sol och ljus lockar fram världens vårtrötthet hos mig. Efter jobb och tråkigt möte (inte jobbrelaterat), ärenden i stan och tvätten hängd var jag bara tvungen att sova lite. Först efter powernapen kunde jag fungera igen.

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vad fina armbanden blev. Superläckra färger!
/Efwa

Veronica Tingvall sa...

De ser supercoola ut.
Hoppas vädret håller i sig och att ni får rekordmånga besökare.
Kram/Veronica

TruckerElin sa...

Vilka fina armband! Såna vill jag med göra.. Har du nå förslag på garn? Lycka till med utställningen!