torsdag 23 april 2009

Ren lycka!


Snabb service, Adlibris! I hysterisk anda beställde jag nr 2, 3 och 4 av Stephanie Meyers böcker om Bella ochEdward. Jag inventerade min lokala bokhandel i helgen och hittade endast trean och fyran in English. Först tänkte jag köpa dem så att de finns hemma och beställa tvåan på nätet men litade inte riktigt på att jag skulle kunna behärska mig från att tjyvläsa ( jag erfar samma kval som Edward fast i hans fall handlar det om att sätta tänderna i Bellas hals och dra blod). Böckerna beställdes från Adlibris i söndags och snål och sniken som jag är, valde jag fri frakt. tjingelipling sms böckerna finns att hämta onsdag efter 14.00. Nu är ordningen återställd, 60 cm hög stapel av böcker travad bredvid sängen, ren lycka!

3 kommentarer:

Paperback Lover sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Paperback Lover sa...

Så du är också en som blivit hooked av Twilight-serien? Jag har läst på så många bloggar nu att det här är något utöver det vanliga, så jag kanske måste ge den en chans!

Rosenvante sa...

Claudia hade tur och fick låna del 4 på biblioteket idag. Vet inte om jag ska börja läsa efter att sett hur trollbunden man blir. Får nog bli semesterläsning och varning för övrig familj att man inte är tillgänglig några dagar då. =)