fredag 17 april 2009

Meyer-maniac

En ny bild på cerise Kraka-sjal. Detblir lite skillnad på bilderna om man draperar sjalen runt en torso jämfört med att slänga den på golvet.


Jag kom försent idag till jobbet och jag skyller helt skamlöst på min hemliga bok-kompis. I marspaketet fick jag Twilight av Stephanie Meyer och jag är helt fast. Boken beskriver en kärlekssaga, helt elektriskt och betagande. Den är spännande och fantasi-eggande samtidigt som kärleken är så realistiskt beskriven. Boken hade dock mått bra av lite hårdare nypor vad gäller ordflödet. Men imorgon måste jag ge mig till bokhandeln för att lägga beslag på efterföljaren New Moon (helst nummer tre och fyra också, får se vad börsen säger)





Hemliga bok-kompisar är det bästa som finns!

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

De där böckerna sträckläste min dotter när vi var iväg på vår resa. Hon längtar bara efter nr 4.

Tomtan sa...

Inga böcker jag läst. Men just nu läser jag i samma hastighet som jag stickar.... =0km per månad.... Sjalen är häftig!

Din hemliga bokvän sa...

Oj, jag är hemskt ledsen att du kom för sent till jobbet. Ska tänka på det i fortsättningen ;-)
Vad kul att du gillade boken, nu ska jag läsa den också (köpte nämligen en till mig själv samtidigt!)