måndag 27 april 2009

Vårgrönt




Jag var faktiskt sugen på att göra en sjal men så snubblade jag över lite vadmal, pärlor, ull, band och tyg som kom emellan. Så det blev ett armband istället. I grönt. Nu ska jag rota efter knappar så att man det går att stänga utan knappnål. Kanske jag hittar mer band när jag rotar....
Sista paketen i de bägge bytena, Hemlig Kompis 5 och pocket&Trix, går iväg denna vecka. Det har varit så kul att både packa och att ta emot paket. Har ni listat ut vem era hemlisar är?

3 kommentarer:

Call design sa...

Vilken härlig blandning av allt som blir så fint!

Anonym sa...

meeh, hemlis är väl en månad till? jag har iaf ytterligare ett paket inplanerat efter att jag skickat iväg det som ligger färdigpackat här bredvid mig :D

hälsningar från din hemliga vän.

miaring sa...

Det beror lite när man skickar. Jag är så rädd att glömma, så jag har bestämt mig för att skicka paketen första veckan i varje månad. Så det är maj månads paket jag skickar nu - mars, april, maj, sen är det slut