tisdag 16 juni 2009

Mameluck-suck

Det var ju för väl att Wannås-utflykten blev av igår. Imorse ville inte halsen , huvudet värkte och jag tror att jag har haft så där pyttelite feber -sådär så att det bara känns lite varmt och konstigt. Efter vilan satte jag mig vid symaskinen. Förra sommaren införskaffades ett gammalt lakan i syfte att sy ett par mamelucker. Så här blev de: sköna och bekväma. Det finns lakan kvar till ett par till; vad säger du M? Ja just du, future Mrs processteknikerM. Vill du ha ett par?

3 kommentarer:

Din hemliga bokvän sa...

Aj då, inte så kul att vara sjuk. Hoppas du kryar på dig till midsommar. Jag hoppas jag kan glädja dig med att ett paket nu är på väg. Tyvärr är jag hopplöst opysslig, och har inte vågat mig på att köpa pärlor, garnnystan eller trevliga smycken, men jag hoppas att det ska vara något du tycker om.

miaring sa...

OOOOHHHH, jag kan nästan inte vänta!!

Madde sa...

OHHHHHHHHHHHH, I LÖÖÖÖÖÖÖÖVVVE YOU!!!!Jag blir varm av bara förfrågan, OM jag skulle vilja ha ett par sååånna, du milde, jag dödar för ett par såna vackra byser. Ibland när jag funderar och det vet du att jag gör ofta, både brett och extremt djuplodande ibland, undrar vad jag gjort för att förtjäna att få vara i ert kreativa skapandes näravaro och dessutom få ödmjukt och tacksamt vara vän. JA TACK jag vill hemskt gärna få sticka ner mina små rulltiga ben i ett par såna mamelucker. KRAM KRAM and over and out M