måndag 8 juni 2009

Börjar packa


Nu har jag varit och hälsat på min Sommarpåse-kompis och JA, FRÖKEN, jag lämnade en kommentar. Hennes önksebok visade sig vara en bok jag hade som sommarläsning för två år sedan och eftersom hon svarade JA på frågan om begagnade böcker gick an, så är första gåvan klar, bra va`! Men det behövs ju lite till, för att göra ett roligt paket...
Skolavslutning på onsdag - det verkar bli en kall tillställning, vädret har en kylig inställning just nu. De flesta eleverna är glada att det snart är lång ledighet och jag tycker också att det ska bli skönt, att ha tid att tänka och andas lite. Det har varit hektiskt på sistone och det är så mycket jag vill göra. En kofta t ex... Till hösten ska jag ge mig ut på jobbsökarjakt, tillsammans med min son.

2 kommentarer:

Linda sa...

Åh, det ska bli skönt med sommarlov men vad jag kommer att sakna dej till hösten!!!! Men nu vet jag ju att jag kan hitta dej här!
Lycka till med jobbsökandet - skulle gissa att det blir en eller annan vikariedag i min klass till hösten om du är intresserad ;o) Kramen!!!

Maud/En bok om dagen sa...

Så bra att ni sköter er! ;-)