söndag 30 augusti 2009

Tävling vid höstens inträde

Höst idag, hög klar luft med lite regn i. Vi firar hösten med en tävling på Snitsatstickat. På loppisen fyndade jag denna..... ja just det, vad är detta för något?? (Jag kan ju säga, att hade inte kompis M upplyst mig så hade jag grunnat än idag, vad i hela friden det skulle kunna användas till. Men det vet ju ni med en gång, eller hur??) Skriv en kommentar med ditt svar och sprid budskapet om TÄVLING PÅ SNITSATSTICKAT. Vinsten är, vid detta inläggs presstopp, inte avgjord men jag kan nog komma på något, var så säkra. Tveka inte, uttryck din kreativitet och fantastiska idérikdom. Tävlingen pågår till 15 september. Vid fler än ett rätt svar lottar jag ut vinsten, så det så.

7 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan!!!
Har en exakt likadan som på bilden,med rött inslag istället.Jag har mina fruktknivar stående i detta ställ till jul..
Mvh Lena D

Linda sa...

Min första tanke var att den påminner om en spindolyn, se här http://spinspiration.se/?showpic=2&showmod=spindolyn1

Frida sa...

Jag vet, jag vet=) Servettställ tror jag att jag vet att det är=)
Min mormor har en svart sådan tror jag att det var. Ser ut som ett paraply när man sätter i servetterna.

Call design sa...

Hej och självklart vill jag vara med i din tävling. Har en nästan likadan hemma. används till servetter så det tillsammans blir ett servettparaply!
Många hälsningar

Mia sa...

Ok, min fantasi drog nog iväg åt helt andra håll, hemskt att erkänna men min första tanke var att det måste vara till att staka upp avloppet i diskbänken, men en väldig tjusig sådan. Patetiskt, inte sant, efter en helg med husarbete så,.. ett jumbopris kanskje??

Alla kan sy sa...

Lite lurigt när alla kan läsa allas förslag, men jag är inne på samma linje som Frida och Call design, det är ett servettställ.

Pernilla sa...

Jag är nog mer inne på Lena D:s linje. Ställ till fruktknivar alltså.