fredag 19 september 2008

Botemedel

Så, nu har jag hittat sugen igen! Jag lydde en bloggkompis´råd och beställde lite garn på nätet, sju härvor 4-trådigt naturvitt från Garntjänst. Därefter lydde jag den inre rösten som sa att chokladbollar kan man vara sugen på fast man inte vet om det och gjorde ett fat till kvällsfikat - tonåringarna uppskattade det. I morse vaknade jag med världens energi och nu, lagom till förmiddagsfikat har jag redan utfört röj, tvätt och ett besök till tippen. Av hårt arbete blir man hungrig. Är det för tidigt att äta lunch 09.55?

2 kommentarer:

LenaL sa...

Wow, tänk vad lite garninköp och godis kan uträtta med energin!

Ha det så jättegott! Jobba nu bara inte ihjäl dej, energi är trots allt något man ska spara på, eller hur? En stund i stickfåtöljen skulle väl kanske vara nyttigt som paus i allt röj?

Anonym sa...

Det var ju skönt att det hjälpte med lite garn ,ta nu hand om dig och njut av helgen . Vi har haft underbart väder idag ,vindstilla och sol.
Kram Bente