söndag 27 september 2009

10 saker....


Tack Lena för din award! 10 saker om mig själv, hmmm.... Here goes:


  • Gillar inte att tugga på klistriga, sega saker som t ex russin och soltorkade tomater

  • gillar inte att köra bil, transporterar min kropp hundra gånger hellre kommunalt

  • har ett brunt och ett blått öga

  • gillar fina fickor på kläder, särskilt klänningar, väldigt mycket

  • hopplös på att förlägga mina nycklar, börs och mobil

  • långsint som en elefant

  • glömmer aldrig ett ansikte och har mycket gott minne - det upphör dock att fungera när min man frågar var jag har mina nycklar

  • biter seriöst på mina naglar och nagelband - inget lämnas orört

  • är en sucker för fina örhängen

  • kan bli lätt eller fett otrevlig vid hunger - lätt eller fett beror på graden av hunger.

Punkt sex och sju är ingen bra kombination, har jag märkt. Feel free att använda awarden, alla som vill!

1 kommentar:

Mia sa...

Det var en lista det, långsint... nycklarna kan du väl ge en sån där sak som man visslar på, så hittar du dom enkelt. Och så går livet vidare..