onsdag 16 september 2009

Trumvirvel, taaa-daa...


Och vinnaren i gissa-vad-det-är-för-pryl-mojäng-tävlingen är ....Frida! Grattis, grattis och alla ni andra, tack för er medverkan, men.... Frida slog till nästan direkt med det rätta svaret som ju är: Servettställ. Pris går också till Mia som gissade att mojängen är en hållare till avloppet. Kreativt tänkande ska belönas så Grattis till dig också.
som ni ser, gick lottningen fullkomligt vetenskapligt tillväga. Vinnarna ombedes kontakta tävlingslednigen för utbyte av adresser och vinster

3 kommentarer:

Frida sa...

JAAAA! Jag vann! Du har kanske kvar min adress sedan Pif:en. Men det är ingen brådska! Hoppas allt är ok med dig!

Mia sa...

Nej men Tusen tack,JUMBOVINST - så kul !!!!- det är ju bara beklagligt att jag inte såg det förrän idag!!!(Jag ska iallefall ha skryt för att jag läser ikapp allt jag missat) Men får du stopp i avloppet så kan det ju faktiskt hända att det funkar ;)
min mail er; mia.odegaard@gmail.com, sänd mig en mail så kommer adressen.

Frida sa...

Jag hittar inte din mailadress så här kommer min frida.lagnander@hotmail.com så mailar jag dig min adress.