lördag 5 september 2009

Travar av böcker



Hösten är räddad. Nu kan det regna hur mycket det vill - jag ligger och läser. Bokfestival i stora sta´n och bord efter bord är uppdukade och erbjuder allsköns läsning. Fem spänn stycket för pocket - då har man råd att gå efter ett grannt omslag. Jag ärspeciellt nyfiken på Neverwhere av Neil Gaiman och Jehåvasjäveln av Henrik Pettersson. Och kolla här då; DesignStickat av Jytte Slente. 15 kr!!!!!! Sprillans ny, en bokhandel sålde en hel hög. Ja, jag vet....varför köpte jag inte fler?! Så kunde jag ha utlottning och ha som skicka-iväg-för-att-göra-någon-glad-present. Jag vet, ibland tänker jag innan, och ibland efter.

2 kommentarer:

Nobiantary sa...

Neverwhere är grymt bra! Och flickorna från Riyadh är också riktigt bra. Trevlig läsning!

Bente sa...

Vilka bokfynd