lördag 19 september 2009

Paket, underbara paket!

Mitt pocket&pysselpaket innehåller The Eyre Affair av Jasper FForde och ett pyssel som bokvännen kallar Stjärnbok . Hur spännande låter inte det?? Tack så mycket, Hemliga Bokkompisen. Joppejoe tyckte också att det var spännande med paket. Han hjälpte mig så snällt att öppna och beundra innehållet.

På tal om hemliga och anonyma bokvänner så har jag lyckats röja vem jag är IGEN. I en kommentar på min kompis sida så glömde jag markera att kommentaren skulle vara anonym, så kommentaren "undertecknades" med mitt namn. Men min kompis och jag enades om att vi skulle inte låtsas om att hon visste vem jag är. Visst bestämde vi väl det, I?

3 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Du måste börja skriva lite långsammare, så du hinner med!
;-)

japp sa...

Heij igen kusin mia..
joo, håller me dej.. fast nog har man allt tänkt massor å saknat er massor där nerifrån Skåne..
Men som du säger..måste det hända nåt sånt för att man ska höras av åså.men såklart.. de hade varit annat om vi bott närmare, såklart.

Hur är ert liv annars då?
Har funnit lite fler kusiner ute på nätet åså.. facebook bland annat.. där är vi några stycken även från vår familj.. det är ju så kul å få kontakt me er alla igen.

Önskar dej en goo natt, å en fin Söndag..kram på dej mia.. Helén.

Anonym sa...

Så bra att det kommit fram, paketet, och verkar ha landat väl. Lycka till med stjärnboken och mycket nöje med den alldeles färdiga boken också. Snart dags för nästa paket – hoppas det kan bli en ljuspunkt!

Din hemliga bokkompis