onsdag 30 december 2009

Boktips

Ni vet, när man precis avslutat en bok, som är lite utöver det vanliga. Som bjudit på en läsupplevelse och ingivit lite nya tankar och erfarenheter och man blir sådär riktigt uppslukad av en bok och som man kan gå och smålängta efter. När den bra boken är slut så har jag ibland tänkt att "nu hittat jag aldrig mer en bra bok. Nu har jag läst den bästa." Sån tur att de tankarna är fel. Att det ALLTID finns en bra bok till. Man ska bara hitta till den. Och via en del bloggar så har jag hittat en bra bok till, som jag håller på med just nu. Varsågod, dagens boktips är: Hungerspelen av Suzanne Collins.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Och sen, när Hungerspelen är slut, då är det bara att tassa vidare med fortsättningen: Fatta eld. Det är helt nödvändigt! ;-)