måndag 14 december 2009

Julpysselbytet


Brev idag igen, så jättekul! En grön julstrumpa med virkat hjärta på och en virkad stjärna, med pärla som dekoration.. Tack så jättemycket, Paulina och Petra. Jag har smygit runt och kikat lite på vad som skickats och jag vet att pynt nummer sex är en virkad tomte men än så länge, låter den vänta på sig. Min USB-sladd har mystiskt försvunnit (upp på andra våningen, misstanken är stark) så jag lånar lite bilder från medlemmarna i pysselbytet, hoppas att det är OK. Paulina skriver i sitt brev en varning , att aldrig virka i cottonviscose från DROPS. Ingen favorit, Paulina?

1 kommentar:

Tant Grön sa...

Åh nej har min lilla tomte inte kommit fram? Så arg jag blir på posten jag skickade det ju för en vecka sedan så det borde vara framme. Jag kollade ju adressen flera gånger :(

Men jag ska försöka få tag i lite mer rött garn (det jag hade tog slut) så gör jag en ny till dig och skickar den under veckan.

Ditt brev kom iallafall fram till mig idag. Den lilla strumpan är fantastisk söt :)