tisdag 15 december 2009

Julpysselbytets final




Nu har tomten hittat hem till mig. Han knackade på och frågade snällt om han fick bo här. Hela magen full med kolor hade han också, han skulle ha dem att äta på under färden hit. Goddag, goddag, tomten, välkommen hit och tack så mycket Linda. En annan tomte hänger vid min dator. Han gillar att hänga och bryr sig inte om att han ibland skymmer listen till höger. Han bara hänger vidare...Nu har alla julpysselbytes-breven kommit fram och det ska bli kul att se vad alla hittat på.

3 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Så himla söt den där vita, långskäggiga tomten är! ;-)

Tant Grön sa...

Oj vad skönt att den kom fram välbehållen. Jag hann bli riktigt orolig. Själv väntar jag bara på ett paket från Paulina men det har säkert tagit samma omväg som min tomte gjorde! God jul!

Det växer sa...

Ser ut som om "min" tomte trivs hemma hos dig! Nu har jag bloggat om det som kommit hem till mig, bl.a. den fina girlangen från dig och för att inte tala om den fantastiska strumpan. Jag är tokimponerad. Sånt litet pill skulle jag aldrig klara.