fredag 4 december 2009

It´s Friday


Fredag, äntligen fredag. Denna vecka haver jag jobbat, blev inringd som vikarie i tre dagar så det är riktig fredagkväll för mig också, inte bara för alla er andra som sliter hela veckorna långa. Imorrn startar julmarknaden, tjoohoo. Mellan 10 och fyra hittar ni mig på torget i Karlshamn och där kommer jag att sälja precis vad ni vill ha; halsband, armband, vantar, broscher, änglatjejer....vi gör så här; jag tar lite kort och lägger in på bloggen så kan ni som inte kan komma IRL, titta själva. Bilden på torget i Karlshamn är lånad härifrån


De här ljusstakarna tycker jag är fantastiskt vackra. En sådan grön med blommor hade jag köpt på studs!

2 kommentarer:

Sunna sa...

jag hade gärna handlat lite av dig, synd det är så långt bara

Mia sa...

lycka till med affärerna :)