torsdag 28 augusti 2008

Lista

Tråkigt just nu:
  • att inte ingå i ett socialt jobb-sammanhang, att stå utanför och vilja in

  • det eviga regnandet

  • att jag är rätt så pank

  • röran i nästan hela huset


Roligt just nu:

  • målarkursen börjar på onsdag i nästa vecka

  • byggandet går framåt. Vi känner att lösningarna är bra och att det är positiva val vi gjort. Besluten är inte fattade, på att det måste vara så, eller att vi inte har råd att bygga som vi vill eller att huset inte tillåter en viss lösning. Vi tror att det är vi som bestämmer.

  • bokfestival på lördag, jag och en kompis ska dit

  • min KM och jag bråkar inte om hur vi vill ha det, vi har kommit till konsensus, hahaha

  • en kopp kaffe och äppelkaka till fika idag

  • jag fick mail igår från en kompis som jag jobbat med

  • min hemlis4 har skickat augustipaketet

Det var ju en bra idé, att skriva lista. Jag trodde att tråkigt-sidan skulle överväga men det blev ju 7-5. Heja roligt!

2 kommentarer:

Boel sa...

Håller med om att det är en bra idé att skriva sådana listor speciiellt när livet känns tungt. Just nu tror jag också att min tråkigt del skulle överväga men det kanske det inte gör om jag försöker...

Trevlig blogg du har!
Boel

Tomtan sa...

Vågar inte skriva nån lista för den skulle bli så deprimerane.... Svart svart svart.... ;-(
Eva