torsdag 28 augusti 2008

Mer lista

Mer just-nu lista!

Tråkigt:
  • Hemlis4-omgången är slut. Hoppas att Sticka-mera-Ulrika ordnar fler hemlis-byten. Det verkar som om en del inte har fått sina paket och det är inte roligt. Sen kan det alltid finnas anledningar till det men det känns inte bra att gå och vänta för länge.

  • huvudvärk - antagligen för att jag har ätit socker. Alltså inte knaprat Sockerbolagets vita små fyrkanter utan ätit äppelkaka, inte en portion utan två (stora) och gott var det men sen kommer biverkningarna av överdosen.

Roligt:

  • Jag har precis fått augustipaketet och det är så fint! Titta bara: en sydd väska med små fiffiga fack, kaffe som doftar alldeles underbart, ett stickat hjärta och det allra mest ljuvliga garn från Malabrigo, worsted merinoull. Jag är helt tagen så fina saker och garnet är en dröm! Tusen tack, min Hemliskompis som äntligen avslöjat sig. Nu behöver jag inte ligga sömnlös längre och grubbla... Paketen som du har skickat, har varit underbara !

Inga kommentarer: