lördag 28 februari 2009

Paket-utdelning


Idag har jag varit värsta tomtan. Två stora välfyllda paket som går iväg i helgen, till Hemliga kompisar, en i Stickameras byte och en i Pocket&Trix-bytet. Jag tog det som en förevändning att besöka min favvo-affär och köpa lite garn. Jag köpte en härva i en färg som jag ICKE skulle köpa till mig själv. I paketet finns också några _______ i en färg som jag, inte så ofta, tänker mig själv i + lite annat smått och gått. Pocket&Trix-paketet innehåller en av mina favvoböcker, snacks som jag själv skulle kunna knapra i mig och_______________ . Jag vill inte avslöja för mycket av paketens innehåll, någon liten tid till, vill jag vara hemlig. Vid förra bytet råkade jag skicka ett mejl med mitt eget namn som avsändare. Hemligkompisen listade ut vem jag var, innan första paketet. Så hemligt blev det.

2 kommentarer:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Jag har också försökt vara hemlig och gjort på samma sätt som du.
VIsst är det kul med paket, både att ge och att få.

Anonym sa...

undrar just om du är min hemlige vän...........en ren gissning

Hur som hellst så ha en bra dag !